كلمات غنائيه بقلم الشاعرة المتألقة mona hussein
                   عاميه
   
((((((   فاكر اني نسيت   ))))))

انا بستنى بقالي كتير..
 انا بتمنى وكلي حنين
انا وقلبي وسهد سنين
كانت فرحه ما بين قلبين
..................................... 
فاكر اني نسيت ايامك
يوم ما بكيت يوم قدامك
ملاقيت يومها زي حنانك
روحي بتحكي كل كلامك
دا انا ما نسيت لحظه سؤالك
.......................................
يوم ما دريت  الامي عنك
 علشان احوش الحزن عنك
كنت بداري وكلي انين
كنت بداوي وجرحي يسيل
...........................................
لسه هناك الام واسيه
لسه كتير استني شويه
ما كنش لازم تأسى عليه
كنت في حاجه للحنيه
........................................
قولي ليه كنت  بهون
ليه قولي وما كنت تهون
ليه تخون وقلبي يصون
...................................... ....
شوق ومحبه وبر امان
تهت ودبت من الحرمان
خد وياك العمر بحاله
هات وياك الشوق دا قباله
...........................................
لسه كتير استني شويه
كنت في حاجه للحنيه

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

يا قاضي الغرام.... بقلم الاستاذ المبدع مارس نورالدين

بائعة الخبز....بقلم الشاعرة الرائعة الاستاذة نعيمة حرفوش

عزف على اوتار القلب..بقلم الشاعر الغريب